helgen

i fredags så orkade jag inte fara på plannja, for till erica ett tag och sedan in till stan och träffade beccy, josse och en massa girls. det blev mys fika på roasters och sen en promenad hem med josse.

igår for jag och målade i huset medan pappa höll på med tapeterna. efter det övningskörde jag, och jag åkte ut på isen och sladdade lite :-) hehehe. senare var vi på hertsön och såg på melodifestivalen med beccy, rebecca, josse och malin :-) åkte även lite bil på kvällen, hehe.

idag har jag vart och badat i boden och nu tar jag bara det lungt, är helt slut. visade sig att jag har lite feber nu, får hoppas på att jag inte börjar få högre temperatur...


ikväll är det wipeout ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0