blondie

mamma färgade håret idag... ljusblond
hon märkte att det var lite orange när hon höll på att sköja ur det

mamma: vad fan det är ju orange???
jenny: du hade ju mörkt hår innan ju, då kan det bli så
mamma: men guud nu kan jag inte visa mig på jobbet eller något!

så kommer hon in till mig nyss
mamma: hörru, hur blev det?
jag: oj vad blond du blev, men det blev bra!
mamma: men det är ju orange på vissa ställen. jag kan ju inte visa mig ute, eller kan jag det?
jag: men sluta, nog kan du det... haaha
mamma: är du säker på det?

sjukt osäker tjej asså, haha stackars lilla mamma
ja, sanningen är att det inte är nå orange.
hon har bara fått för sig det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0