quit?

shit, dags att lägga ner bloggen?
hinner ju lixom aldrig skriva... eller knappt att jag orkar sätta mig framför datorn nå mer. just nu är det ju som sagt bara skola och basket i mitt huvud.


första träningen med u20 i alla fall idag, kommer nog bli riktigt kul framöver. annars så fick jag veta min tid för min tattoo, börjar bli riktigt nervös redan nu...! fast det borde jag väl vara? den kommer ju som vara kvar i hela mitt liv. men det är det värt, den har ju en betydelse med sig.

tänkte ta och se en film med min bror (om vi kommer överens) och försöka somna till den, är så otroligt trött och helt död i kroppen, blö. hej hej!


Kommentarer
Postat av: erica

inte lägga ner bloggen empan :(

2009-09-01 @ 22:51:16
URL: http://ericaa11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0