VINST

vinst idag!!!

själv så har jag ganska så ont i mitt knä plus mitt 'lilla' sår på smalbenet.. haha oturs matcher har det blivit för mig på sistone kan ja säga... som när jag var i sthlm och kom mig till karolinska sjukhuset... jaja ta i trä och hoppas på bättre tider

jaja sen är jag ganska så less på att vi har religionsprov imorgon, ska jag erkänna att jag inte har pluggat ett skit? och att jag inte är alls motiverad till det? sen har vi inventering på kvällen och sen ytterligare ett prov på tisdag. ROLIGT, VERKLIGEN.


ska ta tag i att läsa i alla fall lite om islam sen är jag ganska trött också, slog en pling till lilla e tidigare... mycket bättre än att plugga faktiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0