lördagkväll på udden

Igår så var jag med soffan och jullan på stan. vi chillade runt mest, har inga pengar kvar sen jag betalade resan... haha. men vi gick till kultan och solade, sjukt varmt! hittade även min dröm-bikini, tyvärr så passade jag inte i den... förbannat :p

senare for jag till linda och käkade middag där med hanna, jullan, linda, och arry! drog först och hämta pengar av mackis och sedan for vi till udden där folk var. tyvärr hade dom ingen brasa så jag tog på mig att försöka få igång den, neee inte min grej det där så jag kunde inte haha. drog sedan in mot stan och senare for jag till linda och hanna för att sova, men kvällen avslutades med prat om ganska så fula minnen! hahaha

 
 

nuuuu ska vi till tunavallen och se fotboll och sola! stek
senare blir det att jobba med samhällsrapporten med mabbe
hejdå-dådå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0