fiske??

okej
jag har börjat bli riktigt dålig på att uppdatera

i fredags så blev det häng med joppa, for och köpte glass och tog det lungt vid kulturenshus. på kvällen blev det att se basket med några!
 
igår så var jag med beccy på stan, sedan for vi till malino och såg på robinson. vi hade myror i benen så vi ville göra något.... kom på att vi skulle fiska! så hej hopp drog vi på oss täckisar och vinterjackor för att inte frysa, vi hade även på oss solglasögon haha. vi träffade även på herman och petter därborta som fick vara med om våran fisketur... det slutade med att jag råka kasta i fiskespöt!!! hahaha.... (jag skäms än) mallan och herman fick hoppa i plurret för att hämta upp de! och kallt vare! stackarna... första och sista gången jag kastar med kastspö.  kvällen slutade hos herman där vi såg på twilight :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0