bg - södertälje

aaaait

igår var det matchdax mot brooklyn, 82-44. fast var hela dagen i hallen igår, såg matcher och satt i sek, efter sista matchen for jag, linda och sofia till johanna och bastade :-) hur skönt som helst!
blev en liten choke när vi skulle hem jag och sofia. vi hoppade på 5an vid johanna och glömde hoppa av inne i stan. tur nog kom vi på att vi hade hamnat fel vid shopping men fick vänta en halvtimma... vi var inte så glada...

nog om det, nu ska jag käka frulle och åka iväg till hallen, match mot tälje kl13
senare ikväll blir det att läsa ut en bok till imorgon, noooo

Kommentarer
Postat av: juli

bläää jag har bara läst 5o sidor :s

2009-03-08 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0