vad sa du, en rullstol?

storsand igår, jao
påvägen hem träffade jag mackis så skjutsade han till mjölkudden på cykeln, eller ja vi turades om.. sedan lämnade vi cyklen och började gå in till stan. påvägen så fann vi en... en rullstol! så där gick vi över banken och in i stan med en rullstol! hahaha
"det här trodde du aldrig när du vaknade upp idag!"


idag har jag vart och kollat på när studenterna ha sprungit ut! nästa år då är det vi, då jävlar! :-) senare for vi till johanna och åt mat och fikade tillsammans med hennes släkt, otroligt gott! for även förbi gustav och hälsade på en snabbis :-) just nu inväntar jag erica och sedan ska jag ringa mina tjejor. byeeeeeeeeeeeebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0