morfar 65år!

igår var vi i nisses stuga
otroligt skönt att komma bort, även fast det var bara en kväll.

vi bastade och sprang ut i vattnet och doppade oss, gud vad skönt det var!! sen spelade vi tjejerna mot killarna i kubb. hehe, gissa vem som vann två omgångar i rad? ;-) sedan spelade vi även "prat-makarna". haha, det var då sjukt skoj där ute i stugan. kvällen slutade med jag har aldrig och sedan for jag och johanna hem till henne och sov för att jag skulle upp så tidigt.


idag så har jag kört till boden med familjen för att fira min morfar som fyller 65år idag! :-) så där har vi ätit mycket gott och umgåts. nu ska jag cykla till linda&hanna och får se vars kvällen tar oss, puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

Till boden alive kanske? :)

2009-06-27 @ 19:41:37
Postat av: empis

haha näää, sjukt hängigt :-)

2009-06-28 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0