lördagsfiske!

halloj
igår vaknade jag upp med tre blondiner, haha. senare for jag och johanna till stan, joppa köpte några grejer men senare tog hon påsig att köpa nå i fiket bara för att vi skulle få sitta ner... sen for jag, johanna och oscar till joppa för att äta lite av studentfikat som blev kvar! hehe

efter allt fika tog vi en powernap för att sedan åka och hämta markus och sedan fara och fiska! mackis försökte även lära mig att ta i fisken men det gick inte så bra, jag vågade i alla fall peta på den! haha

kvällen slutade hos linda och hanna med tjejerna, mycket gott och film :-)


idag vaknade jag upp för en kvart sen hos linda och hanna... ska strax göra oss klara och sedan åka till tunavallen för att prata/göra saker inför imorgon då fotbollsskolan börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0