PÅ EN TORSDA

fiskade med min far och lilla lillebror som har blivit fem år
tidigare idag har jag och beccy taggat med v.m på taken samtidigt som vi sola,
 hur nice är inte det?


yohanna araya har kommit hem till luleå, hihi! så ska in till stan och träffa hon innan jag drar till piteå, även så ska jag skicka in nå grejs till resebyrån... så det ska fixas imorgon! sedan är allt lungt till resan utom packningen. erica kom på en sak... vi ska sitta alla uppe på msn nästa vecka och planera om vad vi ska packa. hur smart var inte det? ;-)

nä nu är det natt


Kommentarer
Postat av: erica

det var grymt smart måste jag säga...

HAHAHAHAHA, Tårta..på en TORSDAG!?

2009-07-24 @ 09:09:22
Postat av: sofia

SJukt smart !!! :P snart far vi :D

2009-07-24 @ 11:50:47
Postat av: empis

JAAAA :-D

2009-07-24 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0