home

hemma från stugan
har vart otroligt skönt att komma bort och göra nästan vad man vill
vilken känsla, inga bekymmer och inge luleå

vi har fiskat, dansat, sjungit, hoppat, shoppat, lekt, slappat, (och mer som inte får skrivas här) och sedan har vi ätit en hel del! hahaha men det har vart helt underbart, beccy som plumsade i vattnet jag vet inte hur många gånger och josse som på första kastet fasnade i sjögräs och inte kom loss... och jag som fiskade minst fick den största fisken ;-) hehe.

vi var även till ett spökhus jag, beccy, josse och kim. fyfan vad äckligt det var!
men nu är vi hemma och bilder kommer väl upp eftersom

ikväll ska jag jobba på luleå basketcentrum, yes
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0