scania på torsdag

halsen går verkligen aldrig över. idag var det dax att kolla upp den, det slutade med att jag käkar penicillin just nu. tacka gudarna, läkaren sa att jag får träna och att jag kommer bli bra tills scania!!! happy!!!!

annars är jag ju inte kry. har vilat hela dagen, badat och inte gjort något alls. känner att jag måste ta tag i skolarbetet snart. nk prov på onsdag, samhälls muntligt imorgon (jullan vi fixar det på lunchen) och mabbe påminde mig nyss att vi har eng-bokrec. har ju inte läst ut boken än, hur ska detta gå?


igår körde jag och joppa runt i bilen, köpte chips och körde helt vilse. vi trodde där ett tag att vi var påväg till pite? hahaha. sen trodde vi att vi hade kommit till en återvändsgränd så jag hoppade ut ur bilen och kommunicera "fram, stop, bak".. haha ja det var kul iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0