halsont x2142467

dagarna går fort när man inte orkar göra så mycket. har som sagt hur ont som helst i halsen...

i torsdags blev det längdskidor på morgonträningsen, det började bra men det gick utför sen haha. i fredags blev det teknikenshus med klassen för att prata om klimat grejer, vi fick även spela in vårat egna nyhetsprogram haha, jag och arish var nyhetschefer ;-)... jag och mabbe stannade även kvar och lekte en halvtimma tills bussen kom, oväntat?
på kvällen blev det lulebasket och mys med tjejerna och film.

idag har jag vaknat upp åtta av min hals, tack. johanna ringde vid elva och då var det dax att fara in till stan:-) och nu sitter vi här och lyssnar på den nybrända skivan vi gjort, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0