det är inte varje dag man ser renar på stan!

hade som sagt nationella-skriv idag. det gick som det gick, fick även skrivkramp nästan direkt och det var sjukt jobbigt ska ni veta. haha. jag och några av mina vänner blev klara till lunch och for hem. jag kände mig inte alls pigg... jag somnade direkt när jag kom hem och vakade sedan upp till träningen med världens huvudvärk.

kollade på träningen tills jag fick nog, ont i huvudet och halsen ömmade. blö. måste träna imorgon. känns jävligt. aja, vi har iallafall längdskidor på morgonen, har inte åkt de på flera år så vi får se hur det kommer att gå! hehe :-)


april april din dumma sill....
nä har faktiskt inte lurat någon idag, men dagen har ju inte tagit slut än?
;-)

Kommentarer
Postat av: malbääss

varför har du inte försökt att lura mig!?!?! :@

2009-04-01 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0