vilket är det största djuret? - 2 valar!

igår var det riktigt roligt hos jenny, haha mycket skratt blev det :-D

senare kom jens och hämtade upp oss och vi får till gustav och bara tog det lungt, senare bytte vi ställe till jens place.. haha, fast då var det bara jag och sara, vi skulle se hundtricket men det slutade bra med att jag och sarro låg och sov och snarkade på varsinn sida av jens, haha! sen började det rulla in mer folk efter man vaknat av sin egna snarkning... hehe.

föresten vet jag inte vad som händer idag. tänkte se lulebasket-stars, men jag vaknade lixom nyss och matchen började två, lyckat. annars tänkte jag färga håret mörkt,
frågan är  vågar jag?

Kommentarer
Postat av: julii

jaa du vågar! hehe :)

2008-09-14 @ 16:34:59
Postat av: malin

KLART DU SKA!! :)

2008-09-14 @ 17:04:21
Postat av: fille

våga!

2008-09-14 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0