SR?

kaos dag, haha... nyheter hit och tidningsprat dit. ni kanske vet vad jag pratar om?

annars så sitter jag hos sara och inväntar mat, duktig hon är! senare ikväll får vi se vad vi hittar på... :-)  nuu ropar sarrrooo....byeebyeeee

haha måste bara berätta om min och julls händelse igår när vi kom sent till idrotten. vi träffade på idrottsläraren och han sa att vi skulle jogga lungt runt udden för dom andra gjorde det. så vi gick tills vi kom till asfalten så tänkte vi tjuva halva vägen för "de andra har redan kommit fram" som jullan sa. men så var det inte... vi såg dom komma i full fart där uppe så vi var tvugna att gömma oss bakom en blomlåda och sitta där aslänge! vi märkte också att nån hundägare tittade snett på oss när vi satt där! haha... jag är inte super på att förklara men det var roligt förstunden!

Kommentarer
Postat av: julii

haha det måste ha sett väldigt roligt ut :)

2008-09-13 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0