lördag

today vaknade jag av min mobil... så jag svarade och gjorde mig klar. 30min senare kommer jens och hämtar upp mig, vi far till byn och ser jullan spela med lbbk mot stars. yey, sen for vi bara hem till han och tog det lungt. sara kom till mig vid halvfem, medans vi var på väg hem till mig satt sara och inväntade mig och dröjde tiden med att vara med min bror ;-)
haha. sen gjorde vi käk och nu fixar vi oss! hehe, ♥

http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=3435393&entry=4158810

Kommentarer
Postat av: mullbaZz

Haha träffade din bror igår! Han berättade om alla cykelventiler han har snott.. Värsta bling bling! sa han. Hahaha rolig kille

2008-09-14 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0