oktober

vill llt att jag ska frysa ihjäl eller tycker dom bara att jag dålig kondition?
ja, nu missar jag bussar hit och dit, det kanske är mitt fel ändå. fast det är dom som skriver in fel tider på internet eller så kommer dom förfort till busshållplatsen så man vet knappt om bussen är försenad eller har redan åkt.
det kommer kanske alltid vara så att bussar och emmelie går inte ihop


nog om det, igår var jag på örnäset hos min far och mallan kom lite senare dit. vi såg på en dålig skräckfilm och var sjukt trötta redan vid 12... på morgonen stiger vi upp och märker att vi är ensamna i huset, haha alla har inte höstlov.
for till stan och mötte jullan, och nu tänkte jag hoppa in i duschaaaan puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0