jullan skäms inte alls.... hahah

tjabba tjena, under dagen har man hunnit klippa sig, man ser inte så stor skillnad. men det är förbannat skönt att få bort allt slitet. nog om det, annars har jag och jullan varit i lägenheten och färgat hennes hår, amad och emil var förbi en kort stund också. efter det så gick vi ut på en promis och gick till jens. au, det var min dag. imorgon ska vi sova ut, otroligt skönt! på dagen ska jag försöka få min moster att slinga mitt hår, men tror inte hon ids om jag ska vara ärlig. nu ska vi he på en film och sova sött. puss

haha, juste jag gick in i en glasvägg idag på stan och har ont i näsan, då menar jag sjukt ont!
och grattis till filip, 17år idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0