hemma

tillbaka i luleå

kom till sthlm i lördags, vi och killarna förlorade och vi gjorde inte så mycket på hotellet utan tog det bara lungt. elleeer?

på söndag var det match dax igen, vi förlorade med 6pinnar, surt. arlanda nästa.... flyget försenat pga snöstormen, där började jag bli less (riktigt less). efter nån timma fick vi äntligen sitta på planet och åka mot luleå. piloten började prata "vi är i luleå om ca 10min" 5min senare....
"tyvärr går det inte att landa här, för mycket vindar blabla, vi måste åka tillbaka till arlanda"
haha, ett skämt? nej. kom till arlanda vid två, fick hotell i uppsala vid halv 5.

måndag, hotell frukost är aldrig fel.
vi tog oss en shopping dag i uppsala och jag hitta mig ett linne och en tröja. vi käkade senare och for till arlanda igen.
vi var där i flera timmar och väntade och väntade, vårat flyg hade blivit inställt igen så vårat hopp att komma hem var nästan över, men då fick vi veta att det kom ett nytt flyg som alla fick komma med i, säger bara tack för det.

mmm... väl när vi landade i luleå vid 2 på natten var inte våra väskor med vårat flyg, jävligt kul. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0