we tried but now it's over

jao, har inte orkat skriva något på några dagar som ni ser...
har dock inte bara feber nu, magsjuk sen igår, och jag hatar det verkligen!

på dagarna finns det inget att göra än att se på filmer och vila, låter skönt? jaa... men inte flera dagar i sträck utan vänner :( sen har jag fixat lite på bloggen, blev inte så snyggt men jag är nybörjare, hehe.

på morgonen när jag gick upp så efter några steg *poff* allt blev svart och vaknade upp med värk i axeln och mamma skakade i mig, japp, jag hade svimmat. mamma ville ringa till vc dirr, men ska ju ändå till dom nu på måndag, (stammis).
Sen till helgen måste jag fixa linserna till thailand och så, bara 10 dagar kvar nu... YES :)

I wasted all my time on something that just wasn't true,
I should have known that you could never change
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0