this is your chance

hejhejhejhej luleå, kalla luleå.

Hoppade av tåget halv 8 med mjukisar och tunika, tänkte efter lite när jag hade på mig shortsen i boden... bytte snabbt om till sköna mjuko. Väl hemma tog jag en skön varm dusch och såg tv efter det. Klockan blev kvart över 10 och jag gick haltandes till storvägen och inväntade bussen.

Julia hade tom vantar på sig... det är i mitten av maj och det känns som feb!! gah
Nkn = prov.. hade inte pluggat ett piss, men klart gör jag ett försök... tyvärr vet jag redan vad jag fått, ni kan kanske gissa själv?

SM kom vi tjejer 5;a efter förlust med 1pinne i kvarten. 5-6plats vann vi över alvik med ca 20, killarna gick det bättre för, dom kom 2;a :> Men nästa år då tar vi hem det, aoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0