sorry honey, look this way

stanna hemma idag, sov ut och nu mår jag faktiskt mycket bättre, otroligt skönt!

Sov till klockan ett, wow, bra för att vara mig och bli väckt x antal gånger. Klev upp och blev arg för att vi har knappt nå mat hemma nu när köket är kaos, bara att vänta på att mamma kommer hem, så jag la mig i soffan och vila.
Panik har man när man ska ha gjort klart miljöminister shit? asså, jag vet knappt vad man ska skriva.. blä! Men ska till min far imorgon, så han får hjälpa mig! Sen blire att basta:)

JO, har beställt igår nya basketskor, eller ekko... så dom kommer inom en framtid,
OCH  2par andra skor jag beställde idag, eller fille... hehe :) så dom kommer också snart, happy emmelie!




plus,
jag och arry satt och pratade om sommaren och allt som händer då, CAN'T WAIT - SUMMER 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0