jamelia - no more

jappjapp, lycklig emmelie!
Blev precis klar med bokrec... underbart.
synd att jag blev typ 1tim klar före manu, och vi började samtidigt? hehe

ao, jag är på bättringsvägar :) fast febern är kvar osv, men känner mig mycket piggare!
fast stört ont i axeln :(((
morgonen - mamma drar på värsta musiken när man håller på att sova, haha,arg jag blev, men det var väl bäst att inte sova bort hela dan som man har gjort nu senaste dagara, men det finns som inte så mycket att göra. 
AO, fixade faktiskt till manus blogg, så tråkigt hade jag today (som sagt, jag är nybörjare)
JO vill ni veta?...det är bara 9 dagar kvar till thailand!!!



Kommentarer
Postat av: Manu

Ey, jag kopierade inte mitt gamla iaf ;)

2008-05-28 @ 20:35:11
Postat av: emmelie

hahhaha tyst

2008-05-28 @ 22:30:38
Postat av: fille

har manu en blogg nu igen?

2008-05-30 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0