ingen vet vem du är, inte ens du själv

aoao, råkade ställa klockan 1tim tidigare än vad jag skulle gjort.. surt :(

Sliten emmelie springer till bussen och hinner med, tur det.
Jag och julia går till 7an och har nkgjejs... hemskt vare, små kryp skulle vi titta på... typisk tjejgrej att inte tycka om insekter åre, men så äre :p

Efter träningen blev jag lite sur för ingen hemma svarade och jag ville ha skjuts hem... så jag var hurtig och gick hem, jag ångrar det... jobbigt var det.

Väl hemma helt slut och inte är jag på humör... men min bror passar på "hörru emmelie! du ska inte få någon walk-in- closet, vi ska bygga en bastu där istället!" asså lesset...........  plus att jag har två prov imorgon, matte-np och sh.. yes, kan jag nå... nja. Ska nog plugga nu innan dhw.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0