i can't look away

top model, 3st kvar nu.... spännande :> hehe

Nationellaprovet i matte idag, bussen var sen, seg, och stört mycket folk (tack vare 10ans buss har slutat gå, skit llt)
om man missar bussen får man lite panik?
Aja, provet gick bättre an vad jag trodde... kunde iaf svara på det mesta, men troligtvis är inget rätt. Så brukar det vara, varför ändras det nu? aaapa

Samhälls innan lunch, alltid hungrig då... typiskt, fick veta att jag skulle göra prov 3tim senare... japp!
Men jag fick göra muntligt för han nästa vecka :> Ibland är lärare bra!

lla liga imorgon - inte så taggad tjej, vi möter gladan i g-stad, och senaste matchen som alltid.. mina ben är typ döda känner jag... men ska nog ta och sova typ nu, smart! AO BYEBYE

Looking back I realize
It was always there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0