home

Hemma från göteborg, hemma från grönt.
Tillbaka i luleå, no... nog för att det är varmare nu än förr, men luleå är ändå tråkigt och jag vill inte vara kvar här. Jag vill bort. Göteborg var underbart. Jag och malin har bestämt oss att fara till götet istället för sthlm och gotland, längtar. Men först thailand... knappt något luleå för mig i sommar. Eller jo, men ska försöka vara borta så mycket som det går. Allt har bara blivit tråkigt här och allt är samma som förr, det är som inget nytt som händer.

Aja, basketen gick väl som det gick... förlorade i finalen med 1pinne, surt, japp.
Men alla gruppspels och semin vann vi med över 40pinnar och vi hade inget anfall i matcherna för vi behövde inget, så det kaosade sig i finalen när vi knappt fick till något rätt anfall, men sånt är livet. nästa år tar vi hem allt.
Vi är smarta också, alla var så less så vi glömde pokalen...  så den är kvar i götet, jäkla silver.

Men minnen har man iallafall, liseberg! Så sjukt roligt! Skriket, skrattet, allt.. helt underbart. Jag och mallan sprang runt som småbarn på liseberg sista kvällen, vill tillbaka!


Jag skulle springa efter men trampa snett.
Ibland gör man fel. Ibland gör man rätt
För långsamt för snabbt men aldrig i takt
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det

Kommentarer
Postat av: fanny

haha så likt oss att glömma pokalen.



jafan, nästa år alltså :)

2008-05-05 @ 15:32:25
Postat av: Gustav

HAHA! Skojar ni!?

2008-05-05 @ 22:11:14
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0