Don't tell me you're sorry

jag och min moster satt i bilen påväg hem från min träning och pratar om sommaren och göteborgs resan med mallan..
Jenny: Men har du några pengar dit då?
Jag: Inte precis, men man får väl av släkt, jag fick av farfar en 500 innan sthlm
Jenny: Jahaaaa, men du kommer du shoppa upp den ihelgen
...sanningen är hård

Måste spara pengar nu känner jag, har inge sommarjobb så det blir sommarlov för hela slanten :> häärligt

Fick ett par söta ballerina skor nyss av moster, thaaanks! Vi tog oss en sväng ut på storheden också och kolla lite butiker åså.
Nu är det ca 1tim kvar till dhw börjar, yies. Måste börja plugga snart också, skit prov. Sen måste jag kolla kläder till begravningen på tors.. kanske måste köpa något nytt. 

Pratade med sara nyss också, hon har vart på öland... jag är sjukt avundsjuk, gah :)


♥ IMORGON ÄR DET FINAL I TOP MODEL MISSA INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0