det gör ont att veta men lika ont att undra

10 över 7 vaknade jag och bara ville somna om (inte så ovanligt)... men pappa fick upp mig tillslut och vi var iväg och skulle ta den förbannade sprutan. ohyes, det gick bättre än vad jag trodde, fast det gör ont än haha.
JAPP, sen ska man ta ytterligare 3 sprutor för nå shit, men det är värt det gahh.

När man kom hem så kolla jag temp, NO FEBEROUS :) lyckan, dagen är räddad.
Jag blev på bra humör bara sådärr, och fick för mig att se en film (klockan var vid halv9), men tjejen somnar och vaknar upp efter ett.
Japp, sen har man inte gjort så mycket än att käka och dega framför tvn.
men ikväll ska jag till mallan och käka cake, mmmm :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0