but words

jag trodde faktiskt min otur var borta, men den visade sig igen idag

vaknade upp pigg och glad, hade lång tid att göra mig klar tack vare sovmorgonen, meeen missade 2 bussar, YES.. väl i stan där stackars julia fick vänta på mig gick vi till skolan och hungriga var vi båda två, världens bästa mat började lukta precis innan för dörren tanken slog mig "det är inte sant" jo - det var det! Leverbiff/blodpuddning, :(((

Men som tur är, är det tisdag som vi bara har nk-labb/lediga.
men gå ut i skogen är inte för trevligt kan man väll säga, jullan?
AO, har börjat få svimmningsattacker mer nu och hängig känner jag mig, japp! någon sjukdom håller väll på att komma :(
Hoppas på det bästa att det inte är något iaf, kanske bara behöver vila.. vem vet


Fairy tales can be real
if you just believe

Kommentarer
Postat av: fille

:(

2008-05-20 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0