är det så här det känns att va lycklig

....top model final ikväll, ohyes!

Har inte vart så händelserik dag, förutom att jag och julia har chokat.
aow, vill inte gå in på detaljer men... haha.
Har kollat lite på pdol och lk artister, så nu har jag börjat lyssna på veronica maggio och börjat längta (redan!) till allt som händer i sommar, men vem gör inte det? sommar är så härligt!

På fredag blir det bio, längesen man var där.. måste verkligen börja gå nu, har fått massa presentkort sen julas... men bio kanske inte är min grej, men tycker det är väldigt mysigt. Tyvärr är jag en sådan person som ser en trailer på tv och har tanken i mig att jag ska se den på bio, men det blir så att man ser den hemma på den dator.. måste nog ändra på det :p

imorgon är det begravning, rip elias.

veronica maggio - inget kan ändra på det


Kommentarer
Postat av: fanny

men HÅKAN på pdol! can't wait!! :)

2008-05-15 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0