1 VECKA KVAR TILL THAILAND

jao, jag saknar typ skolan?
vet inte om jag ljög nu, men jag har så himla tråkigt på dagarna,
ingen skola imorgon heller... grattis.

men jag känner mig friskare även fast jag har feber i kroppen, usch.
ska ta den där jävla sprutan imorgon också, gissa vem som kommer svimma en engång? haha, och snart ska jag dricka ett glas med äckligt tjaffs i. förra gången tid det mer än 30min att få i allt, får se om jag slår rekord nu? :)

aja, tillbaka med sprutan... jag svimmade faktiskt inte, men var otroligt nära. så här var det:
jag och min far åker till nå shit för att ta den på fredag morgon, vi får vänta ett tag så jag hinner bli mycket nervös (fattar inte varför jag var så rädd, har aldrig vart det). IAF jag pratar med min far innan hon tar den "pappa, jag dör.. snälla jag vill itne göra det här!" får jag ut. När sticket kommer gör det inget ont så jag blir lugn.
Men tyvärr när min far ska ta den så ser jag hur jävla läng sprutan var, allt blev helt svart och jag var tvungen att lägga mig ner... och ja, hehhheeeee

önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0