you know, you promised

eyjo, tvn är min gud under dagarna... slappar bara och lyssnar på musik, otroligt skönt.

tog en 1,5 timmes dusch idag, tror fan jag somnade där ett tag.
vid fyra kom min bror hem... fattar inte varför han blir jobbigare när man är sjuk? Men det kan ro för att jag säger saker åt han, tex att han ska hämta ett glas vatten till mig (då blir han förbannad) men tillslut kommer han på en lösning "om jag ger dig ett glas vatten, så ger du mig 'den där'" (ett stort jävla fartyg som kostar över 1000kr) men smarta jag säger som alltid, såklart du får den imorgon.... glatt kommer han med mitt vatten och dagen efter inser han hur lurad han blev. Men det är bra att han går på det... varje gång :>

Skratta åt det, för då kanske jag kommer över det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0