wrong idea

heyhey, mår inte så bra kan man lätt säga... ont, mår illa, snurrig och allt sådant.
min moster och mina kusin kom och hälsade på idag och kollade på tv, käka mat... vi försökte hitta kläder till mig att ha på dopet, men jag ville inte ha nå av det jag har, så jag vart förbannad och måste köpa nya kläder, gah.
 efter ett tag kom ida och tittade till mig :) trevligt! mallan skulle också komma förbi senare om jag inte har missuppfattat allt, naww, sen ikväll är dagen höjdpunkt.... top model!!  nu ska jag ta och dega mig framför tvn, det finns inte så mycket att göra när man är sjuk..

    I know, I know that things never change
                           When I look into your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0