when nothing else matters

tjao, hemma från riksagränsen nu... skönt, fast därborta vare sjukt skoj:) åkte 2 dagar, har fett med blåmärken och bulor lite här och var.

Idag har jag vart på stan ett tag och sen hoppade jag på bussen till björx och såg ida och saras match.. efter det for jag och ida till lukas och käka och såg mldfvl där och senare kom gurra och vi tjillln :p sen tog jag och gustav och tog en promenix hem. Nu sitter jag här och har ångest med engelska provet som vi har på onsdag... skulle ha börjat plugga tidigare känner jag, men imorgon måste jag nog ta tag i det, fast är inte på humör för det.


tänk om man bara kunde radera något från sitt huvud, då skulle allt bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0