SCANIA CUP

home sweet home.... knappast.

Hemma igen, det var så skönt att komma bort från lilla luleå ett tag, men det varade dock inte så länge.
Scania är över iallafall, domarna kan man inte säga mer än att man har aldrig sett något så dåliga domare i hela mitt liv. Vi slutade 5a, sjukt bra att vi tog ikapp och vann från 21p underläge i slutet. Killarna hamnade på en sjätte plats.

Men under cupen så har filip och edin hunnit klippa sig, (edin klippte fille och sen tvärtom) jaa, man fick ett gott skratt:) Sen var det min tur igår, då jag kände att min lugg var för lång, så manu vågade inte ta saxen och klippa mig så joppa fick turen, julia övertalade mig att klippa lugg, wow. men joppa gjorde sitt jobb, thanks :)

Måste bara berätta på arlanda när vi kom dit från luleå... så gick jag och julia till pressbyr. och skulle köpa tugg osv. så var det en tjej som stod där och man fick smaka smoothies som hon hade radet upp. Jag och julia tvekade inte och gick rakt fram till henne och funderade vilken som såg godast ut, jag hann smaka före julia "mm" (ironi) sen gick jag en liten bit därifrån, sen julia står kvar där och smakar "MEN UUUH, VAD ÄCKLIG..... oj ursäkta" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0