now its just memories

vaknade en halvtimma innan bussen gick... var trött kan man säga, hehe. så träning kl11, tränade till ett och sen var det bara att snabba sig hem och käka och duscha. skulle till tandläkaren, men nähe, ringer dom och avbokar tiden igen? haha.. surt, men ändå skönt.


jag bläddrade lite på kanalerna och kom till en film som började precis... '7miljonärer' eller vad den hette, jag och mamma satt och såg hela filmen, sjukt ful den var... haha! ....måste hinna skriva min novell på datan och skicka iväg den så det är klart också.. sjukt mycket grejer jag ska göra.. engelska prov på ons, kul? NÄHE, sen nk labb. BLÄ, men träning imorgon och sen på kvällen är det min kusin ebba som fyller 4år:)

you talk about happiness, but you dont know what it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0