never been so foolish

huuh, igår for jag till mallan och vi bastade, jävligt skönt, sen somnade vi halv 12? det är stort faktiskt... (nöjdtjej)

Tog bussen hem, för jag orkade verkligen inte gå. Så halv 10 var jag på bussen:p Ska ta bussen in till pontus 11 typ, som sagt volleybollen spelas där. När det tagit sitt slut är det att gå till hälsans och kolla på intagningarna och sen har vi träning klockan fyra!:) Fårse om jag kan vara med, hoppas verkligen. Har inte spelat basket på sjukt länge, känns en jävla evighet :p

Sitter och nöter lite lasse nu, hehe, ska ta och kolla upp bussen och hoppa in i duschen snabbt.. puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Emme, du e bra i vollyboll :P fo shooo ;)

2008-03-11 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0