man ska sluta göra misstag pågrund av andra

grattis julia 17år idag!

Dagen börjar med att beccy väcker mig och vi käkar god frulle, möter natta utanför sig och åker buss in till staden. Jag köpte som upp alla mina pengar igår typ... så jag hade inte råd till något. Men till helgen tjänar man money så det är lungt;>

Plannja idag.... som vann, men sjukt tråkig match. Men julia sa något sjukt roligt.. efter plannja pride hade dansat slog dom på "Dj Aligator - The Whistle Song" så lägger julia upp kommentaren efter låten slutat spelas... 'när jag hör låten tänkter jag på titanic! ni vet.... när hon blåser där i visselpipan när hon ligger i vattnet!' HAHAHA


Just nu är jag bara arg/less så jag vet inte om jag orkar hitta på något ikväll..
(vad händer med allt?)


Den är försörd!! 
- den är blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0