fanns det en plats i hennes värld

aoo, kom hem för ett tagsen från min moster, fick ett par skor av henne igår som jag hade glömt så jag hämtade det då :)

Sen vaknade jag idag av sarrobarro och hoppade på en buss en halvtimma senare! Snabb var jag idag ;> Jag inhandlade ett skärp, ett linne, en hood, och två tröjor typ:p vi åt lunch med saras mormor och morfar, sjukt gulliga :)

Ikväll ska jag typ se lite av beccys träning och sen dra till henne och fårse vad man hittar på, just nu känner jag mig sjukt trött och hängig... blä, men ska he på lite håkan så blir man säkert pigg igen!

jag kommer inte höra av mig och jag kommer inte ta skulden

Kommentarer
Postat av: Manu

Ovanligt att du shoppar lös :P

2008-03-25 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0