du hade tid

sovmorgon idag, härligt! Tog bussen halv 11, slutade 20 över 4, seg dag ;o
Sprang typ till hälsans för att se intagningarna.... fast for typ efter 45min, min moster hämtade mig och vi åkte till hm på storheden och jag hittade mig en ljusblå skjorta och en tunika:)

Imorgon är det volleyboll som gäller, eller titta på. Får tyvärr inte vara med pga inflammtionen, men mina lagkamrater tycker nog inte att det är ett 'tyvärr' hahah, jag är kanske inte världens bästa på volleyboll rättare sagt.


Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner

Nån idiot som bara ser sin chans ska ta den

Vem som helst kan avge tomma löften,

och göra hål där de lovar och svär

Det är lätt att vara tyst, och svårare att säga som det är


Kommentarer
Postat av: juliiiiiiii

haha jag tycker det är lite synd iaf :) hihi men man får ju mer speltid :p

2008-03-10 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0