luleå

ohyes, home sweet home.
hemma nu från thailand, underbar resa.
bilder kommer upp troligtvis imorgon (datan tjorvar.)

vid två tiden kom vi till luleå och därefter for vi och lämnade dom andra på hertsön och sen var det hem på mjölkan där ingen var hemma, typiskt, dom var på ikea som vanligt. men nu är köket typ klart, bordet och stolarna är monterade nu iaf, skööönt.
sen kom mallan och gurra förbi :)

senare på kvälla for jag och mallan till björx och såg finalen hos eddy med folk.
sen drog vi ut och lira basket och tennis, fan första gången jag spela tennis och jag var grym... haha. men kul var det!
nu är jag hemma och astrött, ska kolla om mina skor passar som jag beställt... hoppas.
imorgon blir det att sova uuuuuuuuut, yeeeees. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0