koh tao

idag har blev vi vackta halv 5, senare sa hoppade vi pa bussen som gick klockan 6. buss resan tog 6timmar och den ledde oss till en bat som tog oss till koh tao och nu har vi fatt ett nytt hotell. mycket battre! nu har vi en harlig pool och strand precis nedanfor oss, imorgon blir det sol och bad + massage... kostar 60kr i tim, YEAH pappa har typ dodat mig, tack vare en tavla han kopte, ni kan ju gissa att det var typ varldes storsta 8-bens-kryp... fyhelvete, jag mar da inte bra av dom krypen, far se om jag kommer tillbaka hem (om jag har overlevt)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA asså peter! miss you

2008-06-09 @ 17:43:40
URL: http://malinlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0