koh samuiiiiiiiiiiiiiiii

tjatja, har inte hunnit vara pa datan senaste dagarna. mycket har hant.. haha.

vi har kommit till ett nytt hotell, samui plaza, det ar najs! sa har vi vart pa stranden hela dagarna och shoppat loss. jag har kopt blafarglinser, fast har inte testat dom, men jag tror det ser javligt roligt ut pa mig. haha.
men nu ar det inte sa manga dagar kvar, imorgon ska vi till ett nytt stalle och dar ska vi vara i 2dagar, sen ar det hem som galler...

igar var vi pa golf-fotboll, sjukt roligt! borde man skaffa till sverige, men jag fick stort ont i mina knan sa det var mindre kul. sa nu gar jag och haltar pa gatorna... :p men ska till na apotek och skaffa na tabletter for jag glomde mina hemma.... smarto!

snart ska jag, natta, beccy och min far till ett annat centrum och kolla grejor. ikvall ar det som sista dagen har pa koh samui sa det blir en sista check pa stan och affarerna.

saknar er dar hemma, ses snart ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att se dig! sanat dig som tusan!

2008-06-25 @ 19:35:15
URL: http://idusj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0