koh samui day 5

vaknade halv9 och ar pigg, hur ofta hander det?

vi akte tuk-tuk till en ny strand och var dar i flera timmar, har brant harbotten, aaj! men jag vagrar ha pa mig nan jakla mossa... haha, sa det kommer bli varre.
iaf, har kopt mer saker nu, min vaska gar inte att stanga nu, pappa gav forslaget att kopa en till vaska till mig.. later som ett bra forslag.

nu har jag hunnit duscha och ga till datan, sen blire att vila och gora sig klar till midsommar friandet. ska kaka pa n sjukt fin resturang med buffe osv. vi ska ocksa forsoka gora en midsommarstang, hehe.

mallan har bokat resan till angelholm nu, yes! den blir den 2 juli vi aker... sa jag hinner knappt vara hemma. typ 2 dagar, :( sen blir det kanske gbg samma resa, sen ar jag nog hemma hela sommarlovet. haha, surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0