koh samui day 4

idag for vi till en strand kring nio, harlig dag med mycket bad (man svalkar sig inte ens i vattnet)... stort varmt, jag och beccy forsokte sla rekord hela tiden pa na javla bollspel.... och sola saklart.

sen for vi hem och gjorde oss klara for en svang till stan, jag fick med mig 3st trojor pa ca en halvtimma, men sen blev det dax att kaka och fara till hotellet. snart ska jag, madde, josse, natta, beccy och lydia bara tjilla med massa gott, prat och spel.

foresten var det en sjuk natt.
jo, jag och madde sov innan sve matchen sa vi skulle orka se den, saklart blir vi vakta av natta som sitter brevid mig och sager "inte vagar jag se alien sjalv, sov inte"... vi somnade, vaknade av maddes alarm - slog pa tvn, sag kanske 10min av matchen tills jag kom pa one idea, vi sover for vi var sa javla trotta och vaknar nar andrahalvlek borjar.
yes det gjorde vi, men vi orkade saklart inte se, sag kanske 2min och dom 2min vare samma ryss pa bild hela tiden! hahh.
sen vaknade jag ocksa av att madde satt och snacka engelska...
"(madde snackar eng)"
jag: haha VAA? varfor snackar du engelska?
madde: nej, jag pratar svenska.

aja, det later inte kul, men hahahah.

nu ska jag ga och se nar thailandarna har fest har pa hotellet och dansar sjukt fult haaaaaaaaaaaa. puss

Kommentarer
Postat av: soffi

haha, synd att du inte e brun, men du har ett tag kvar ;)

2008-06-19 @ 20:43:40
Postat av: emmelie

haha, ja.. men jag forblir vit hahhahha

2008-06-20 @ 05:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0