rastlös sjukling

jaa, feber än. men det blir bättre och bättre.

igår var jag rastlös och mådde inge bra att vara inne. så jag tog cykeln till gustav och såg film med han och matte. filmerna var ju bra? nja. men jag mådde inte så bra av att anstränga mig (cykla dit och hem) så jag somnade direkt och sov till kl två, då mallan ringde. haha. hon skulle och träna, och jag får inte träna dock. så jag for och mötte jossel och hennes hund på prommis, då vi mötte malino också. Vi tog en trip och köpte glass och pratade, trevligt!
Senare gick vi in till josse och käka mer glass, prata och spelade gh. haha.

nu ska jag snart käka och vänta på att mallan ska blir klar, kommer ta flera timmar dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0