painted by numbers

igår var det mys på roasters med brudarna, senare cyklade vi hemåt för att lämna av malin och fick en beställning av min mamma på kvantum (hon skulle göra paj åt mig och sara) men lika bra var det, vi var sjukt godissugna, haha.

vi lämnade grejerna hemma och for över till gustav och lämnade hans kläder som jag hade hemma hos mig. vi stannade där ett tag tills beccy och josse tyckte jag behövde komma. jag for och var med dom senare på kvällen typ ett?

nuuu ska jag göra mig klar för stranden, puss

 

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

snygg du är!

2008-07-17 @ 12:06:38
URL: http://resound.blogg.se/
Postat av: Sara

Emme med håret som i wella reklamen ;)

2008-07-17 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0