happy birthday

tjatja, lyckad kväll blev det :)

jag och mallan gjorde mat för andra gången, förra året var första och det blev lyckat då. kyckling och ris... nu var det carbonara som skulle göras... vi lyckades, ohyes!
sen blev det kladdkaka med 17 ljus tända, grattis.

vi hoppade i poolen med ljuset släckt, fast vi hade stearinljus tända, mys.
när vi blev less gick vi upp och käkade gott, chokladfoundue, mmm.

mallan, jag tror vi lyckades... hoppas det iallafall, grattis niklas!


Just nu kom vi hem från middagen som vi käkade med niklas mormor och mamma. innan det så var vi och shoppade "jag ska inte köpa något!"....ohyes, det blev som det blev. faaan, måste spara pengar nu känner jag.

imorgon åker vi hem ca14, och just nu håller vi på att ladda hem filmer som vi ska se på tåget. JAO, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0